دسته‌ها
جلو مبلی و عسلی محصولات استیل

میز جلو مبلی به همراه عسلی استیل

مبل یکی از اصلی ترین وسایل در هر خانه می باشد و همچنین در هتل ها و مسافر خانه و همچنین شرکت ها مبل وجود دارد. برای هر مبل نیاز به میز جلومبلی و عسلی می باشد. جلومبلی و عسلی در مدل و اندازه ها مختلف طراحی و ساخته شده است که هرکسی باید نسبت به سلیقه و همچنین مدل مبل خود اقدام به خرید کند. خانم ها به مدل و شکل ظاهری جلو مبلی و عسلی بسیار اهمیت می دهند و می خواهند از وسایل بسیار زیبا و لاکچری استفاده کنند. در این مطلب از سایت گروه تولیدی چتر کالا به معرفی و بررسی میز جلو مبلی به همراه عسلی استیل می پردازیم. با ما همراه باشید.

میز جلو مبلی به همراه عسلی استیل

معرفی و بررسی میز جلو مبلی به همراه عسلی استیل:

این میز جلومبلی و عسلی یکی از محصولات بسیار پرطرفدار و پرفروش مجموعه است و به خاطر زیبایی که دارد، نظر افراد را به سمت خود جلب می کند. جنس این محصول از استیل می باشد. استیلی که در ساخت این محصول به کار رفته است بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد.

میز جلو مبلی

اندازه میز جلومبلی برابر است با: ابعاد آن 100*50 و ارتفاع آن برابر 46 است.

اندازه عسلی برابر است با: ابعاد آن 50*50 و ارتفاع آن 51 است.

 عسلی استیل

گروه تولیدی چتر کالا دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید. این جلومبلی به خاطر زیبایی که دارد، نمای جذابی به محلی که استفاده می شود میدهد.

روی این جلو مبلی و عسلی یک صفحه شیشه است که بسیار با کیفیت می باشد و دارای مقاومت بسیار بالا است. این محصول مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد.

عسلی

برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید و همچنین شما کاربران از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *