دسته‌ها
جلو مبلی و عسلی محصولات استیل

میز جلو مبلی گرد دو سایز استیل

امروزه در همه خانه ها مبل قرار دارد و یکی از اصلی ترین وسایل در هر خانه می باشد. همه مبل ها برای پذیرایی از افراد به جلو مبلی نیاز دارند. در نتیجه یکی از اصلی ترین وسایل مبل میز جلو مبلی است. میز جلو مبلی ها دارای مدل و اندازه های گوناگون می باشد که همه آنها دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. در این مطلب از سایت گروه تولیدی چتر کالا می خواهیم به معرفی و بررسی میز جلو مبلی گرد دو سایز استیل بپردازیم. با ما همراه باشید.میز جلو مبلی گرد دو سایز استیل

معرفی و بررسی میز جلو مبلی گرد دو سایز استیل:

این میز جلومبلی همانطور که در تصویر مشاهده میکنید به صورت گرد طراحی و ساخته شده و جنس آن از استیل می باشد. استیلی که در ساخت این میز جلومبلی به کار رفته است بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد. این میز جلومبلی دارای دو سایز می باشد که عبارتند از:

  1. سایز بزرگ : قطر 75 و ارتفاع 51 است.
  2. سایز کوچک : قطر 65 ارتفاع 46 است.

این میز جلومبلی بسیار زیبا و لاکچری می باشد و به خاطر زیبایی که دارد، نظر افراد را به سمت خود جلب می کند. این محصول جز محصولات پرفروش و پر طرفدار مجموعه می باشد.

گروه تولیدی چتر کالا دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید. این جلومبلی به خاطر زیبایی که دارد، نمای جذابی به محلی که استفاده می شود میدهد.

برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید و همچنین شما کاربران از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *