دسته‌ها
جلو مبلی و عسلی محصولات استیل

جلو مبلی سه خط استیل

امروزه در همه خانه ها مبل قرار دارد و یکی از اصلی ترین وسایل در هر خانه می باشد. همه مبل ها برای پذیرایی از افراد به جلو مبلی نیاز دارند. در نتیجه یکی از اصلی ترین وسایل مبل جلو مبلی است. جلو مبلی ها دارای مدل و اندازه های گوناگون می باشد که همه آنها دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. در این مطلب از سایت گروه تولیدی چتر کالا می خواهیم به معرفی و بررسی جلو مبلی سه خط استیل بپردازیم. با ما همراه باشید.

جلو مبلی سه خط استیل

معرفی و بررسی جلو مبلی سه خط استیل:

این جلو مبلی که مدل آن سه خط می باشد، همانطور که در تصویر مشاهده میکنید بسیار زیبا و لاکچری است و جز یکی از محصولات پرفروش و پرطرفدار مجموعه می باشد. جنس این جلومبلی از استیل 304 می باشد که بسیار با کیفیت و مرغوب است. ابعاد این جلومبلی 80*80 است و ارتفاع آن 36 سانتی متر می باشد که اندازه مناسبی است.

روی این جلو مبلی یک صفحه شیشه است که بسیار با کیفیت می باشد و دارای مقاومت بسیار بالا است. این محصول مانند تمام محصولات مجموعه دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب می باشد.

گروه تولیدی چتر کالا دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید. این جلومبلی به خاطر زیبایی که دارد، نمای جذابی به محلی که استفاده می شود میدهد.

برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید و همچنین شما کاربران از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *