دسته‌ها
گلدان

گلدان چوبی 25 سانتی

امروزه افراد به تزئینات خانه بسیار اهمیت می دهند و دوست دارند از وسایل بسیار زیبا و لوکس استفاده کنند. وسایل مختلف دکوری بسیار زیبایی طراحی و ساخته شده است که همه آنها دارای زیبایی خاص می باشد. یکی از وسایلی که در تزئینات خانه وهرجای دیگر بسیار تاثیر دارد گل و گلدان می باشد. گلدان هم مانند تمام وسایل دارای مدل های مختلفی می باشد. در این مطلب از سایت چتر کالا می خواهیم به معرفی و بررسی گلدان چوبی بپردازیم. با ما همراه باشید.

گلدان چوبی

معرفی و بررسی گلدان چوبی:

این گلدان یکی از محصولات بسیار زیبا و لاکچری مجموعه می باشد و در تصویر بالا می توانید این لوکس بودن و زیبایی را مشاهده کنید. ارتفاع این گلدان 25 سانتی متر است که اندازه مناسبی می باشد و می توان در هر جایی قرار داد.

جنس این گلدان چوبی می باشد و یکی از جنس های بسیار مناسب برای گلدان می باشد. از این گلدان می توانید روی میز، روی شومینه یا هرجای دیگر استفاده کنید. این گلدان به خاطر زیبایی که دارد، در هر جایی استفاده شود نمای جذابی به  آن محل می دهد.

ترکیب رنگ هایی که در ساخت این گلدان استفاده شده است بسیار زیبا می باشد و یکی از دلایل زیبایی این گلدان همین ترکیب رنگ ها می باشد.

کیفیت این گلدان مانند تمام محصولات چتر کالا بسیار بالا است و نسبت به این کیفیت بالا دارای قیمت مناسب می باشد و همچنین ناگفته نماند که گروه تولیدی چتر کالا دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما کاربران عزیز می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت در بسته بندی به سراسر ایران ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *