دسته‌ها
محصولات استیل میز کنسول

کنسول دو خط استیل

در بسیاری از مواقع پیش امده است که فضاهای خالی در خانه یا هرجای دیگر مشاهده می کنید که زیبا نیستند و بهتر است برای دادن نمای جذاب به آن محل ها وسلیه ای قرار داد. در این طور مکان ها برای پر کردن می توان از کنسول استفاده کرد. کنسول در مدل و طرح های گوناگون طراحی و ساخته شده است که هرکسی باید نسبت به سلیقه خود و همچنین دکوراسیون محلی که می خواهد از کنسول استفاده کند اقدام به خرید کنسول نماید. در این مطلب از سایت گروه تولیدی چتر کالا می خواهیم به معرفی و بررسی کنسول دو خط استیل بپردازیم. با ما همراه باشید.

کنسول دو خط استیل

معرفی و بررسی کنسول دو خط استیل:

مدل این کنسول دو خط می باشد که همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید بسیار زیبا و لاکچری می باشد. این کنسول جز یکی از محصولات بسیار پرفروش مجموعه است که به خاطر زیبایی که دارد، نظر افراد را به سمت خود جلب می کند.

جنس این کنسول از استیل می باشد و استیلی که در ساخت این محصول به کار رفته است بسیار باکیفیت می باشد و دارای ضخامت کافی است. ابعاد این کنسول 120*40 می باشد و ارتفاع آن 86 سانتی متر است.

از کنسول در محل های مختلفی استفاده می شود مثل اتاق نشیمن، سال های پذیرایی و…. می توان از کنسول استفاده کرد و همچنین در هتل ها، مسافرخانه ها و… می توان از این کنسول راه راه بسیار زیبا استفاده کرد.

این محصول مانند تمام محصولات گروه تولیدی چتر کالا دارای کیفیت بسیار بالا است و همچنین مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت می باشد و شما می توانید با اطمینان کامل این کنسول را تهیه نمایید.

همانطور که می دانید وسایلی که شما استفاده می کنید، سلیقه شما را می رساند و زمانی که شما فضا های خالی خانه خود را کنسول قرار میدهید و روی کنسول وسایل بسیار زیبا قرار می دهید باعث می شود هرکسی که می بیند متوجه سلیقه زیبای شما شود.

کنسول دو خط

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را تهیه کنید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *