دسته‌ها
هفت سین

هفت سین سبدی کف آینه پروانه … فورتیک … آب طلا …

یکی از وسایلی که همه از آن استفاده می کنند هفت سین است. زمانی که به ایام سنتی نوروز نزدیک می شویم همه افراد به دنبال تهیه وسایل مربوط به سفره هفت سین هستند. همه افراد دوست دارند سفره های بسیار زیبا و لاکچری تزئین کنند تا زمانی که مهمانان آنها آن سفره را میبینند متوجه زیبایی آن شوند. همانطور که میدانید سفره ای که شما می اندازید بیانگر سلیقه شما است و اگر شما از وسایل لوکس و لاکچری استفاده کنید، هر کسی که ببیند متوجه سلیقه زیبای شما می شود. در این مطلب از سایت چتر کالا می خواهیم به معرفی و بررسی هفت سین سبدی کف آینه پروانه … فورتیک … آب طلا … بپردازیم. با لم همراه باشید.

هفت سین سبدی کف آینه پروانه … فورتیک … آب طلا …

هفت سین سبدی کف آینه پروانه … فورتیک … آب طلا …:

هفت سین در مدل و اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده اند که همگی بسیار زیبا و لاکچری هستند. این هفت سین به صورت سبدی طراحی و ساخته شده است و کف آن آینه قرار دارد. این آینه باعث میشود که زیبایی این محصول چند برابر شود. روی دسته این هفت سین یک مجسمه پروانه قرار داده شده است که زیبایی این محصول را چند برابر کرده است. این هفت سین با استفاده از آب طلا ساخته شده است.

این هفت سین به همراه آینه و شمعدان ارائه می شود. این هفت سین همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید بسیار زیبا و لاکچری می باشد. اندازه این هفت سین بسیار مناسب می باشد و در هر جایی می توان قرار داد. بسیاری از افراد هستند که می خواهند هفت سین تا سیزده به در در خانه آنها باشد. این هفت سین برای این افراد مناسب می باشد چون جای کمی اشغال می کند و می توان در هر گوشه ای از خانه قرار دارد.

از این هفت سین می توان در خانه ها، رستوران ها، هتل ها، تالار ها، مسافرخانه ها، شرکت ها و… استفاده شود. هرجایی که از این هفت سین استفاده شود نمای جذابی به آن محل می دهد.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را تهیه کنید و مجموعه چتر کالا با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *