دسته‌ها
هفت سین

هفت سین حلقه گلدار … فورتیک … سیلور …

زمانی که به ایام باستانی نوروز نزدیک می شویم تمام افراد به دنبال خرید محصولات و لباس جدید هستند و می خواهند از وسایل نو و زیبا استفاده کنند. یکی از وسایلی که بسیاری از افراد تهیه می کنند هفت سین است. امروزه هفت سین های بسیاری زیادی در مدل و اندازه های مختلف طراحی و ساخته شده است. در این مطلب از سایت چتر کالا می خواهیم به معرفی و بررسی هفت سین حلقه گلدار … فورتیک … سیلور … بپردازیم. با ما همراه باشید.

هفت سین حلقه گلدار … فورتیک … سیلور …

هفت سین حلقه گلدار … فورتیک … سیلور …:

این هفت سین همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید بسیار لوکس و لاکچری می باشد. مدل این هفت سین حلقه گلدار می باشد و همانطور که می بینید پایه های این هفت سین از دو حلقه تشکیل شده است و روی این دو حلقه یک گل قرار داده شده است که بسیار زیبا می باشد. ترکیب رنگ هایی که در ساخت این هفت سین استفاده شده است بسیار زیبا می باشد. 

 اندازه این هفت سین بسیار مناسب می باشد و در هر جایی می توان قرار داد. بسیاری از افراد هستند که می خواهند هفت سین تا سیزده به در در خانه آنها باشد. این هفت سین برای این افراد مناسب می باشد چون جای کمی اشغال می کند و می توان در هر گوشه ای از خانه قرار دارد.

از این هفت سین می توان در خانه ها، رستوران ها، هتل ها، تالار ها، مسافرخانه ها، شرکت ها و… استفاده شود. هرجایی که از این هفت سین استفاده شود نمای جذابی به آن محل می دهد.این هفت سین به همراه آینه و شمعدان ارائه می شود. این هفت سین همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید بسیار زیبا و لاکچری می باشد.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را تهیه کنید و مجموعه چتر کالا با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *