دسته‌ها
محصولات آلومینیومی میوه خوری

میوه خوری رومیزی مدل لوتوس کاسه

خانم ها به ظروفی که برای پذیرایی از مهمان ها استفاده می کنند بسیار اهمیت می دهند و دوست دارند از وسایل بسیار زیبا و لاکچری استفاده کنند. معمولا برای پذیرایی از مهمان ها از میوه خوری، آجیل خوری، شیرینی خوری و … استفاده می شود که همه این ظروف دارای مدل و طرح های گوناگون می باشند که هر فرد نسبت به سلیقه خود اقدام به خرید می کنند. در این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی یکی از مدل های میوه خوری بپردازیم. در ادامه به بررسی لوتوس کاسه میوه خوری می پردازیم. با ما همراه باشید.

لوتوس کاسه میوه خوری

معرفی و بررسی لوتوس کاسه میوه خوری:

این لوتوس همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید بسیار زیبا و لاکچری می باشد و جز محصولات خاص مجموعه است. این لوتوس کاسه میوه خوری یکی از محصولات بسیار پرطرفدار و پرفروش مجموعه می باشد. 

جنس این محصول از آلومینیم می باشد که بسیار با کیفیت و مرغوب است و در هر کارتن این محصول تعداد چهار لوتوس قرار دارد. این لوتوس دارای رنگ بندی های مختلفی می باشد که بسیار زیبا هستند و یکی از دلیل های اصلی زیبایی این کاسه میوه خوری همین رنگ های آن است.

همانطور که میدانید وسایلی که برای پذیرایی مهمان های خود استفاده می کنید بیانگر سلیقه شما است و شما اگر از این محصول برای پذیرایی مهمان های خود استفاده کنید آنها متوجه سلیقه زیبای شما می شوند.

این محصول مانند تمام محصولات گروه تولیدی چتر کالا دارای کیفیت بسیار بالا است و نسبت به این کیفیت بالا دارای قیمت مناسب می باشد. مجموعه دارای تضمین قیمت و کیفیت است و شما کاربران عزیز می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید.

کاسه میوه خوری

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *