دسته‌ها
مهره شطرنج

مهره شطرنج سایز بزرگ سرامیک

یکی از ورزش های مورد علاقه افراد شطرنج می باشد. شطرنج و مهره های شطرنج در مدل های مختلف طراحی و ساخته شده است که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود می باشند. بسیاری از افراد هستند که به دنبال فقط مهره شطرنج هستند. مهره شطرنج نیز به صورت جداگانه طراحی و ساخته شده اند. در این مطلب از سایت چتر کالا می خواهیم به معرفی و بررسی مهره شطرنج بزرگ سرامیک بپردازیم. با ما همراه باشید.

مهره شطرنج بزرگ سرامیک

معرفی و بررسی مهره شطرنج بزرگ سرامیک:

ارتفاع این مهره ها از 20 تا 40 می باشد که اندازه آنها بزرگ می باشد . این مهره ها دارای دو رنگ بندی می باشد که د تصاویر میبینید، رنگ بندی های این محصول بسیار زیبا می باشد و یکی از دلایل اصلی زیبایی این محصول همین رنگ زیبای آن است. جنس این مهره ها از سرامیک می باشد که سرامیکی که در ساخت این مهره ها استفاده شده است، بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد.

این محصول یکی از محصولات خاص گروه تولیدی چتر کالا می باشد که دارای طرفداران به خصوص می باشد ولی همچنان جز محصولات پرفروش مجموعه است. این مهره های شطرنج همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید بسیار زیبا و لاکچری است و جز محصولات لوکس به حساب می آید.

مهره شطرنج بزرگ سرامیک

این محصول مانند تمام محصولات گروه تولیدی چتر کالا دارای کیفیت بسیار بالا است و ناگفته نماند که گروه تولیدی دارای تضمین قیمت و کیفیت است و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید. البته این محصول نسبت به کیفیت بالایی که دارد، دارای قیمت مناسب است.

شما کاربران عزیز سایت چتر کالا می توانید از سراسر ایران این محصول را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت بسته بندی به سراسر ایران ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *