دسته‌ها
جاعودی

جا عودی رمانتیک

عود یکی از متداول ترین خوشبو کننده هایی است که در جاهای بسیار مختلف استفاده می شود. به همین خاطر افراد برای قرار دادن عود در مکانی که مشکلی در سوختن عود ایجاد نشود به جاعودی نیاز دارند. جاعودی در مدل و اندازه های و همچنین جنس های مختلف طراحی و ساخته شده است. در این مطلب از سایت گروه تولیدی چتر کالا می خواهیم به معرفی و بررسی جا عودی رمانتیک بپردازیم. با ما همراه باشید.

جا عودی رمانتیک

معرفی و بررسی جا عودی رمانتیک:

این جاعودی همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید بسیار زیبا و لاکچری می باشد و جز محصولات پرفروش و پرطرفدار مجموعه می باشد.

جاعودی برای نگه داشتن عود طراحی شده است که از جنس های مختلف مثل چوب، سرامیک یا فلز طراحی و ساخته می شود. جاعودی ها دارای مدل های مختلفی می باشد که همه آنها زیبا است. روی جاعودی در انتها یا ابتدای آن یک سوراخ قرار داده شده است که از آن سوراخ برای نگهداری عود استفاده می شود.جنس این جاعودی از ام دی اف می باشد و ترکیب رنگ هایی که در ساخت این جا عودی استفاده شده است بسیار زیبا می باشد و یکی از دلایل اصلی زیبایی این محصول همین ترکیب رنگ ها می باشد.

انتخاب جاعودی بر اساس سلیقه افراد می باشد و هرکس باید نسبت به سلیقه خود اقدام به خرید جاعودی کند.جاعودی علاوه بر کاربردی که دارد، یک دکوری بسیار زیبا و لاکچری می باشد که هر جایی قرار داده شود نمای جذابی به آن محل می دهد. 

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را تهیه کنید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *