دسته‌ها
اردو خوری

اردو خوری چوبی چهار خانه

امروزه بسیار زیاد اسم اردو خوری را شنیده اید و نمی دانید کاربرد این گونه ظروف چیست. ابتدا باید بدانید در فرانسه به پیش غذا، اردو گفته می شود. در نتیجه اردو خوری ظرفی است که برای سرو پیش غذا استفاده می شود. اردو خوری نسبت به نوع پیش غذا طراحی و ساخته می شوند و همچنین دارای مدل و اندازه های گوناگون می باشد که همه آنها بسیار زیبا و لاکچری هستند. در این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی اردو خوری چهار خانه بپردازیم. با ما همراه باشید.

اردو خوری چهار خانه

معرفی و بررسی اردو خوری چهار خانه:

این اردو خوری همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید بسیار زیبا و لاکچری است و جز محصولات لوکس گروه تولیدی چتر کالا می باشد. این محصول جز محصولات پرطرفدار و پرفروش است.

جنس این اردو خوری، ام دی اف ترک است و همچنین دارای روکش ممبران می باشد. همانطور که گفته شد تنوع در اردو خوری بسیار زیاد است و هر کسی نسبت به سلیقه خود اقدام به خرید می کند.

از ظروف اردو خوری در مکان های مختلف استفاده می شود به عنوان مثال:

  • در خانه ها و برای پذیرایی از مهمان ها استفاده می شود.
  • در هتل ها از این ظروف استفاده می شود.
  • از اردو خوری در تالار های نیز به عنوان ظرف پیش غذا استفاده می شود.
  • و…..

این اردو خوری به خاطر زیبایی که دارد، زیبایی خیلی خاص به سفره شما می بخشد و باعث شگفت زده شدن مهمان ها می شود.

گروه تولیدی چتر کالا این محصول را با بالاترین کیفیت تولید می کند و مانند تمام محصولات این مجموعه دارای قیمت و کیفیت مناسب می باشد. البته ناگفته نماند که گروه تولیدی چتر کالا دارای تضمین قیمت و کیفیت است و شما می توانید با اطمینان کامل این محصول را تهیه کنید.

شما کاربران عزیز از سراسر ایران می توانید این محصول را سفارش دهید و مجموعه با بالاترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *